Grappig, altijd die snelle beoordelingen.
Dat is/was geen beoordeling, enkel een verwijzing naar een waarschuwing die op de door jou aangegeven site stond.
Als ze deze waarschuwing zelf plaatsen dan zal dat wel een reden hebben, niet?
Ik heb wel kunnen upgraden.
Natuurlijk.... En op welke legale manier als ik vragen mag?
Stond toch ook:
We kunnen u instructies sturen over hoe u dit wel kunt doen.
Als er een legale manier is om met hun product te upgraden van Home naar Pro, waarom plaatsen ze die info dan niet op hun site?
Als dat zijn BSOD zal oplossen, geen idee.
Ik heb ook geen idee, maar heb al uren gezocht (en mogelijke oplossingen aangereikt) die beschreven worden op het net.
Ik heb nergens gelezen dat een upgrade van Home naar Pro die BSOD zou verhelpen.
Ik heb al tich clubjes (vis, biljard, darts...) en ZZP'ers geholpen met dergelijke licenties.
Tja, iedereen zijn ding, ik ben dol op oesters en anderen vinden dat snot.
Zeer verhelderend.... en nuttig
SoftAid