Hallo klusserke,
Je kan eens nakijken of je op 2,4Ghz of op 5 Ghz werkt op het eerste verdiep. De modem ondersteunt beide, maar
5 Ghz is niet zo goed in het doordringen van muren en deuren. Ook de positie van de modem eens veranderen kan helpen.
die "slimme" WiFi Pods kosten 2€ /maand / !!
Per stuk!!, dus 4 € voor een set) (Bedriegers bij TeleneSt)
ik zou toch opteren om eens contact op te nemen met de klantendienst van Telenet (Als je een zakelijk account hebt, dan ga je best via WhatsApp (Telenet Handover +32 468 11 54 54) en zo naar de helpdesk van Telenet, en zeg hun dat je WiFi-modem slechte Wifi-verbinding maakt. Je zal waarschijnlijk een nieuwe (type WiFi 6) in de plaats
KRIJGEN 
(vraag dit vooraf, om niet voor nog duurdere kosten komen te staan). En als ze zeggen dat er iemand langs komt, maak dan een afspraak !!! (
op een werkdag en tijdens de werkuren), want anders rekenen ze je 5€ extra aan.
De modem die je toont is een CH7465LG-TN, en dat waren niet van de beste. Er wordt veel geklaagd over het WiFi-bereik van dit type modem.
Succes,

SoftAid
