Goedemorgen,
Vanmorgen deed ik een schijfcontrole,geen problemen..Toen herinnerde ik mij de raad hier, om te defragmenteren in veilige modus.
Dit ging dus totaal mis
![Bedroefd :(](https://www.oplossing.be/Smileys/fire/sad.gif)
;
"Scannen is afgebroken als gevolg van een fout in bestand C:\WINDOWS\Temp\ZLT020d6.TMP "
Tengevolge van deze foutmelding deed ik opnieuw een schijfcontrole(in veilige modus)
"Het eerste cluster is ongeldig.De vermelding word afgebroken" en gevolgd door verschillende verwijzingen naar bestanden (voornamelijk firewalls en virusscanner) Uiteindelijk zijn er 11 herstelde bestanden(1872KB)
Bij door opstarten krijg ik
"Het systeem is hersteld van een ernstige fout
Foutenrapport:
C:\WINDOWS\Minidump\Mini 072103-01.dmp
C:DOCUME~1\MARTIN~1\LOCALS \Temp\WER1.tmp.dir00\sysdata.xml "
Bij het foutenrapport maken en verzenden word ik (voor het eerst op deze manier
![Huh? ???](https://www.oplossing.be/Smileys/fire/huh.gif)
)door verwezen naar de site van microsoft en kreeg dit te lezen:
Error Caused by a Device Driver
Thank you for submitting an error report to Windows Online Crash Analysis. Unfortunately, we cannot provide you with specific information about how to resolve this problem at this time. The information that you and other users submit will be used to investigate this problem.
Analysis
A device driver installed on your system caused the problem, but we cannot determine the precise cause.
Getting Help
Depending on which situation is applicable to you, do one of the following:
 If this problem occurred after you installed a new hardware device on your system, the problem might be caused by the driver for the device. If you know the manufacturer of the device, contact the manufacturer's product support service for assistance.
 Some software, such as firewall and anti-virus software, also installs drivers. If this problem occurred after you installed new software, the software might have installed a driver that caused the problem. If you know the manufacturer of the software, contact the manufacturer's product support service for assistance.
 If you don't know the driver's manufacturer and need help diagnosing and resolving this problem, contact your computer manufacturer's product support service.
 Updated drivers might be available on the Microsoft Windows Update Web site. At Windows Update, you can have your computer scanned and, if there are updated drivers available, Windows Update will offer a selection of drivers that you might be able to use. To learn more about updated drivers that might be available, visit Microsoft Windows Update.
 For information about Microsoft support options, visit Microsoft Product Support Services.
You can track this error report by clicking the Track this error report link. If you choose to track your error report, you will be notified of resolutions to this problem as they are identified.
![Huh? ???](https://www.oplossing.be/Smileys/fire/huh.gif)
Kan iemand me uitleggen wat er nu eigenlijk mis zou zijn gegaan?
Blijkbaar is de fout wel hersteld,vermits ik daarna wél kon defragmenteren in veilige modus..Maar wat de fout heeft veroorzaakt en waarom dit alleen aan het licht kwam in veilige modus begrijp ik niet..
Hoop dat dit niet te zware kost is
![Knipoog ;)](https://www.oplossing.be/Smileys/fire/wink.gif)