bertje,
Ik heb er eens naar gekeken. Je tabelstructuur ziet er op het eerste gezicht vrij goed, op de relatie tussen T_Personeel en T_DagStaat na.(die er gewoon niet was)
Maar een paar vraagjes:
- Dagstaat bevat een datum waarom gebruik je niet gewoon een datumveld ipv er een tabel T_Datum aan te koppelen. Dat lijkt me echt niet nodig.
- Ik zie nu in geen enkel formulier nog uren staan? Gaat het nu over datums in het Subformulier T_Prestaties?
Je zou me er een plezier mee doen eerst een volledig je probleem uit te schrijven. Wat wil je precies bereiken? Is het de bedoeling dat je personeel zelf de gegevens invullen of is er een centraal persoon die dat doet.
Wat betekent voor jou een dagstaat, wat kan het allemaal inhouden.
In het geval van automatisch invullen van tijden of datums, wat zijn precies de regels die gevolgd wilt zien?
Mss is het beter dat je alle toeters en bellen (loginscherm, schakelbord) houdt voor t laatst, het maakt alles nodeloos rommelig.
dizzl